loading...
سایت تفریحی سرگرمی سیراف
sadegh بازدید : 48 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (0)

پروانه ها با بال هایی به نرمی پر که به زیبایی تزئین شده اند، یکی از زیباترین موجودات روی زمین هستند و عکاسان بی شماری همواره از این زیبایی طبیعی پرده بر داشته اند. در اینجا، شاهد بخش کوچکی از مجموعه ای هستیم که در طی شش سال از پروانه ها با رنگ ها و طرح های مختلف گرفته شده است.



sadegh بازدید : 29 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (0)

این موجود مار نیست

پروانه مقلد داینستور داریوس بومی آمریکای مرکزی است و به خاطر شباهت فوق*العاده پیله*اش به سر مار معروف است.
.

sadegh بازدید : 56 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (0)

جام جهانی فوتبال بانوان از روز شنبه با برگزاری دو بازی به میزبانی کانادا آغاز شد. در این مسابقات 24 کشور در 6 گروه با هم رقابت خواهند کرد که حضور ستاره‌های جهان در این مسابقات، بازی‌ها را دیدنی می‌کند که در ادامه اشاره‌ای کوتاه به بهترین فوتبالیست‌های جهان می‌شود.

آسیستا اوشالا، بازیکن نیجریه، فوروارد
نخستین لژیونر آفریقایی که در تیم لیورپول در انگلیس بازی می‌کند. این بازیکن سال گذشته در تورنمنتی در کانادا جایزه بهترین بازیکن را به دست آورد و در صدر گلزنان در مسابقات زیر 20 سال جهان قرار گرفت.
مارتا، 29 ساله از برزیل، فوروارد
این بازیکن در جمع بهترین گلزنان جهان در طول تاریخ جام جهانی قرار گرفته است. بزرگترین نام در جام جهانی 2015؛ “پله فوتبال بانوان”، 5 بار عنوان بازیکن سال فوتبال را به خود اختصاص داده است. این بازیکن در لیگ سوئد بازی می‌کند و در حال حاضر با 14 گل زده در جام جهانی در کنار پرینز از آلمان در صدر گلزنان قرار دارد.

sadegh بازدید : 33 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (0)

سینما خبر: شاید برای ستارگان سینما و عرصه سرگرمی چند دلار انعام مبلغی نباشد ولی تعدادی از این چهره های معروف برای ثبت نام خود در فهرست ستارگان دست و دل باز پا را فراتر نهاده و به پرداخت انعامهای باور نکردنی همت می گمارند.

تیلور سوییفت

این خواننده پاپ ثروتمند برای یک وعده ناهار ایتالیایی چند بلیط کنسرت خودش به همراه 500 دلار انعام را به یکی از پیشخدمتها داد.

sadegh بازدید : 227 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)
گلشیفته فراهانی مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر در کن انجام داده و درمورد علت برهنه شدن و اینکه چطور شد که صحنه هایی برهنه از وی منتشر شد، توضیحاتی داده است.

sadegh بازدید : 10 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

یک مک لارن اف یک اسپورت قرار است در ماه اوت به مزایده گذاشته شود.شرکت انگلیسی تولید کننده این خودرو، در فاصله سال های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۸ تنها ۶۳ نمونه از آن را تولید کرده است.

sadegh بازدید : 19 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

یک هنرمند آفریقایی تنها با یک خودکار آبی ساده پرتره های فوق العاده ای از شخصیت های برجسته جهان کشیده است.
«انام بوسوکاه» هنرمند آفریقایی تصمیم گرفت برعکس هم صنف هایش برای طراحی و کشیدن پرتره به جای مداد از خودکار بیک استفاده کند. بوسوکاه در این باره می گوید: «بسیاری از هنرمندان از کشیدن با خودکار اجتناب می کنند چون در طراحی با خودکار شما دیگر نمی توانید اشتباهتان را اصلاح کنید. اما به نظر من خودکار یکی از بهترین ابزارها برای طراحی است. زمانی که من در حال طراحی با خودکار هستم حس می کنم که در حال نوشتن مقاله هستم و دیگر نمی توانم به عقب برگردم.»

 


sadegh بازدید : 12 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

"آنگورا" نوعی خرگوش است که مانند دام پروش داده می شود.

 

این نوع خرگوش در دوران پادشاهی فرانسه و در نیمه های قرن هجدهم به عنوان حیوان خانگی نگهداری می شد. پس از مدتی پرورش این نوع خرگوش در بخش های دیگر قاره اروپا و دیگر نقاط دنیا گسترش یافت.

اکنون خرگوش آنگورا برای استفاده از موی آن مانند دام پرورش داده می شود، و در صورت نگهداری صحیح، 7 تا 12 سال عمر می کند.


برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب بروید.
sadegh بازدید : 14 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

برای اولین بار تصاویری از یك خودروی ساخت كمپانی لامبورگینی منتشر شده كه بر اثر تصادفی وحشتناك در انگلستان به دو نیم تقسیم شده است.

پیش از این كنمپانی لامبورگینی همواره از قدرت بالای بدنه این خودروی 404 هزار دلاری سخن به میان می آورد ، كه نصف شدن این خودرو موجی از تعجب را ایجاد كرد.

 

برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب بروید.

sadegh بازدید : 17 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

دست عضوی از بدن است که در میان تمام مردهای دنیا تقریبا یک اندازه خاص و معمولی دارد اما گاهی اوقات با ورزش یا انجام کارهای سخت و استفاده از ابزار آلات پیچیده دست ها از حالت عادی خارج شده و بسیار بزرگ می شوند.

تا به حال شاید در فیلم های مختلف دیده باشید که برخی از انسان های غیر طبیعی دستانی بسیار بزرگ دارند. گاهی دست آن ها دو برابر یک فرد سالم و بالغ است و زور بسیاری دارد."دنیس سایپلنکوو" یک ورزشکار اوکراینی و مچ انداز است که به خاطر قهرمانی هایش در مسابقات مختلف شهرت پیدا کرده است اما مهمترین دلیل شهرت او به خاطر دستان بسیار بزرگش است که او را بسیار شبیه "هالک" یک شخصیتی افسانه ای است می کند.

این ورزش کار 31 ساله در کیوو به دنیا آمده است و از همان دوران کودکی ورزش های مختلف را شروع کرده است که بیشتر زمان خود را صرف وزنه برداری و البته مچ اندازی کرده است. این باعث شد تا تمام بدن دنیس رشدی خاص داشته و تمام بدنش تبدیل به عضله شود.این مرد در وبسایتش نوشته است که با 186 سانتی متر قد، 140 کیلوگرم وزن و مقام های بسیاری که آورده است به نوعی یکی از قویترین مردان روسیه به حساب می آید. البته مهمترین نشانه او دست های بسیار پهنش است که وارد کتاب گینس شده است.

پزشکان دلیل بزرگی دست های او را ورزش های سخت و منظم اعلام کرده اند. مچ دست دنیس این روز ها 24 سانتی متر است و هر انگشت او نیز نزدیک به 5سانتی متر قطر داره دارد.

 

جهت مشاهده تصاویر به ادامه مطلب بروید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 2,484